onsdag den 7. august 2013

new in









 Elsker de her Juice, helt klart pengene værd( ! )





Hej søde mennesker
Så i går var jeg på strøget, med min rigtig dejlige veninde Liv, vi fik købt en masse dejlige ting til rimlige priser, og derefter tog vi hjem til hende og sov(og så Gossip Girl).
Men det var rigtig skønt, at være sammen med Liv igen(savner hende allerede(!!!!)), og så fik jeg mig lige noget 'Last day shopping' inden jeg starter i skole i morgen. 
Jeg regner også med, at det outfit ovenover på i morgen, men det ser vi i morgen. 
Men jeg fik købt: 

- Croptop fra Topshop til 129 - Solbriller fra MOSS COPENHAGEN til 60 - 
- Top med elefantprint fra Gina Tricot til 150 - Homiés beanie fra Urban Outfitters til 220 - 
- BDG. beanie fra Urban Outfitters til 135 -

- Olivia 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar