tirsdag den 15. oktober 2013

Magazines



Denne måned har jeg købt ELLE og Costume, de er to begge blandt mine favorit magasiner. ELLE har i år 5 år fødselsdag så det fejre de selfølgelig, man kunne vælge mellem 5 forskellige forsider, jeg valgte som i kan se denne med lagkagen på. De ser tilbage på deres egne 5 år, hvad der er sket for dem. Men de ser ikke kun tilbage på deres egne 5 år, de har lavet et interview med forskellige kendte kvinder, bl.a. Medina og Christiane Schaumburg-Müller, hvor de fortæller om deres sidste 5 år. 
Jeg elsker coveret på Costume, stylingen er helt perfekt, slip-ons sammensat med den fine hvide strik og den flotte grå jakke. De har denne måned lavet et interview, med den dygtige designer Isabel Marant, som jeg glæder mig til at læse. 
Hvilke magasiner er jeres ynglings?

- Josefine

2 kommentarer:

  1. Super lækker blog I har jer - jeg er blevet fast læser :)

    Kig gerne forbi og smid en kommentar!
    http://malenemygind.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tusind tak, hvor dejligt!
    Jeg tager et kig forbi :-)

    SvarSlet