mandag den 2. december 2013

Birthday presents









Jeg havde fødselsdag her d. 17 november og her er nogle af de skønne gaver jeg har fået af min mor, far og lillebror( godt-nok er bogen fra mormor, men ja..)
Der kommer også billeder fra gaverne fra pigefødseldagen, jeg holdte, hihi.

1. Jeg fik de skønne lædersko fra SilverBlack, og jeg er simpelthen bare forelsket!
2. Som bonusgave fik jeg også medlemsskab, hos FitnessWorld
3. Hallelujah min skat er kommet! Jeg har virkelig ønsket mig denne i meget lang tid, og nu er den endelig min. Jeg fik penge af familien, og var så selv inde og vælge den. 
4. Denne bog er fantastisk, vil ikke sige for meget, men det er vidunderlig
(helt klart værd, at læse!!)
Regner med flere billeder fra dagen og nogle pigefødselsdagen

- Olivia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar