søndag den 12. januar 2014

Chanel for my nails



Her får i lige endnu et beauty indlæg fra min side af. Min ynglings neglelakker er helt klart fra Chanel. De har de flotteste farver, de tørrer hurtig og holder rigtig godt! For at få dem til at holde ekstra godt, putter jeg altid under- og overlak på, det gør virkelig en forskel. 
Min Chanel-samling består nu af fire neglelakker, Vertigo, May, Blue Rebel og Péridot. Jeg er så glad for dem alle sammen! 

Nu vil jeg snart smutte en tur i fitness, ha' en god søndag piger! 

- Josefine 

8 kommentarer:

  1. sikke nogle lækre lakker!

    - Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, hvor du kan vinde et CASIO ur! Tjek det ud her: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2014/01/jeg-har-vret-sa-heldig-at-superstar_6792.html#comment-form

    SvarSlet
  2. love chanel nail coloured<3
    lets follow on bloglovin?

    SvarSlet
  3. Er vild med Péridot! Ejer den selv.

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Blue Rebel er så flot! - Ejer selv en rød der hedder Dragon :)
    Chanel lakkerne er bare så skønne!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Chanel lakker er de bedste! Må også eje en rød på et tidspunkt :-)

      Slet