torsdag den 23. januar 2014

Outfit




Jeans-Bik Bok, Sweater-Isabel Marant pour HM, Jakke-Zara, Armbånd-Balenciaga, Ur-Marc by Marc Jacobs 

Jeg vil lige undskylde for den dårlige kvalitet, det bliver jo desværre så hurtigt mørk udenfør. Men jeg håber i kan bære over med det. 
Sådan så jeg ud i dag, jeg var iført en nye jakke fra Zara. Jeg elsker kontrasten mellem læderet og den fine tekstur i stoffet. 

Jeg har ikke rigtig fortaget mig, noget spændende i dag. Har været på tur med min klasse, ellers har jeg bare været hjemme og slappet af. God torsdag aften til jer! 

- Josefine 

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med din jakke! Gud, den er skøn! Og fedt outfit

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jakken er faktisk min mors, så jeg kommer nok til at låne den et par gange :-)

      Slet