søndag den 19. januar 2014

So many things on my mind




Jeg skal være helt ærlig, jeg synes der har været utroligt meget, og især den sidste uge.
Jeg har hele sidste uge haft terminsprøver, og det har bare været arbejde, oplæsning, prøver og om igen. Jeg synes alt går så stærkt i øjeblikket, og har snart ikke overblik over tingene, men det går haha.
Jeg har i denne uge fejret min lillebrors fødseldag, det gjorde jeg mandag, hvor vi var ude at spise, på den blå planet, og på planetariet og se en helt fantastisk film (jeg kan godt sige, at hvis i ikke har prøvet det, så kan i helt godt prøve det!) Ellers har ugen bare været, som fortalt før.
Men her en en ny opskrift, som jeg selv fandt på forleden, og synes selv den var rimlig vellykket
(og sund) Og nu er de sidste fødselsdags-gæster netop ved, at gå fra min og min lillebrors fødselsdag

Det i skal bruge(og siger ikke, hvormeget for det er noget man selv skal bedømme) 

Selleri
Spinat
Bannan
Æble
Appelsin
Pære/bannan yogurt
Og så puttede jeg nogle rosiner løst i bagefter

Hvad har i lavet på det sidste, og er i friske på, at smage? 

- Olivia

1 kommentar: