mandag den 17. februar 2014

Home Sweet Home



Så var den ferie gået, desværre… Men jeg har haft en dejlig ferie på Mallorca med mine forældre, fået shoppet en masse, spist lækkert mad og slappet af. Og nu er det tilbage til den virkelige hverdag. Jeg savner nu de 20-23 grader og, at kunne gå rundt i bare arme! Så jeg ser frem til den danske sommer (som forhåbentlig bliver god), selvom der er en del måneder til. 
Som sagt fik jeg shoppet en del, så hvad jeg fik med hjem, vil jeg vise jer snart!

- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Jeres blog er så inspirerende, <3

    Har i lyst til at følges på Bloglovin og GFC? :)

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak hvor er det dejligt du syntes det!
      Vi følger dig faktisk allerede via Bloglovin :-)

      Slet