onsdag den 30. april 2014

New Books



Det er da alt for langt tid siden der er sket noget her på bloggen(!), men det er der jo en grund til. Både Olivia og jeg skal snart op til eksamen og dertil er der masse der skal forberedes. Jeg håber i kan bære over med os. 

I påskeferien var jeg inde og se Divergent i biografen med mine to veninder. Den var SÅ god!!! Så jeg besluttede mig for at jeg selvfølgelig også ville læse bogen. Den bestilte jeg på amazon da man kan købe bøger til meget lave priser. Jeg havde også hørt meget godt om bogen The fault in our stars, så den fik jeg også bestilt hjem. 
Har i set Divergent eller læst nogle af disse to bøger?

- Josefine 

English: After I saw the movie Divergent in the cinema I had to read it too. So I bought it on amazon, and I had also heard a lot of good about the book The fault in our stars, so I decided to bought that one too. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar