tirsdag den 15. april 2014

O's outfit fra bloggerdaten






Læderjakke fra Silver Black - T-shirt fra Silver Black - Converse - Bukser fra H&M - Taske fra Adax
//
Rabbit foot fra Jane Kønig - Margarit ring og halskæde - Arvering fra mor

Som i måske læste forleden, var vi på "bloggerdate", med de to søde piger Amalie og Nanna, som står bag bloggen SHARK (Helt klart et kig vær, hvis i ikke allerede kender den!)
Jeg nåede desværre ikke, at få nogle helt ordentlige billeder, af mit outfit fra byen, så jeg fik min lillebror Lucas til, at tage billederne(Credit til Lucas for gode billeder!!) 

Btw, vi har fået en ny email, som i kan skrive til på, vedrørende spørgsmål : 

Hello darlings
So this is my outfit from our "bloggerdate", and you can see what I'm wearing in the text under the picture.  The girls we met yesterday, are the girls behind the blog SHARK (Take a look)
Btw J and I made an email to you guys, so you can send an email to us if you have any questions.
byus2you@gmail.com
Credit to my brother Lucas for the pictures.  

3 kommentarer:

  1. Rigtig fint outfit - er helt pjattet med tasken :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, elsker også selv tasken ( Det er en jeg har lånt fra min søde mors klædeskab, hihi) ;)

      Slet
  2. Elsker virkelig det outfit, og dit hår! Wow du smuk :)

    Kig gerne forbi, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet