mandag den 9. juni 2014

Josefine









Her er indlæg til, en af mine ynglings personer i denne verden; Josefine 

Kæreste Jose tusind gange tillykke med de 16 - undskyld jeg ikke fik skrevet en lille facebookhilse, det er jeg meget ked af, men fik jo givet dig et brev. Det her er faktisk noget jeg har tænkt på, at lave længe, fordi du er virkelig fantastisk, så du kan tænke på det som en lille ekstra hilsen. 

Du er en af de stærkeste personer jeg kender, du har været igennem noget, men du er har altid været og vil altid være en fighter. Du inspirere mig virkelig, du er altid sød, jeg tror virkelig ikke der er noget du ikke kan i denne verden. Du kan gøre alt, hvis du ville være statsminister ville du gøre (- Ikke at jeg tror det er noget du ønsker - Pointen er bare at du kan alt !!)

Du må aldrig tvivle på din skønhed, fordi se lige på dig selv, du er hamrende skøn! Hvis du nogensinde tvivler på dig selv, mens jeg ikke er i nærheden, så gør dette: 

1. Stil dig foran et spejl 
2. Tag telefonen og ring til mig
3. Hvis jeg ikke tager den, ring til jeg tager den
4. Så vil jeg få dig til, at kigge på dig selv
5. Så ville jeg fortælle dig, hvor smuk & utrolig du er, indtil du ikke var ked af det mere

Hvis man kender dig, kender man virkelig en af verdens sødeste og hensynsfulde mennesker.

Jeg har kendt dig i snart 16 år (Da du er lidt ældre end mig), og jeg kan helt ærligt sige, at jeg nyder hvert øjeblik i dit selskab. 

Jeg kunne skrive en roman, fordi jeg synes du er så skøn, men i stedet for, at gøre det tænker jeg, at jeg også ville skrive lidt facts, om dig ( Så det også er lidt interessant for vores læsere hihi)

1. Jose & jeg plejede når vi havde sovet sammen, at se Ugly Betty marathon med nutellamader om morgen 2. Jose er en fighter 3. Vi plejede at lave en masse små shows for vores forældre 4. Vi har rejst meget sammen 5. Jeg må nok snart stoppe her, fordi det bliver for langt. 

Jeg elsker dig, håber det ikke var for cliche 

xoxo 

4 kommentarer:

  1. Du den skønneste person i hele verden!!! Jeg kunne skrive en hel roman til dig men du ved jeg elsker dig og altid er der for dig! <3

    SvarSlet
  2. I've recently discovered your blog and I really like it! I'm following you now
    Hope you'll like mine too!

    XO,
    Taria-ann
    www.frunettte.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! I took a look on you blog and I really like yours too, I follow you back.
      Btw. you are really pretty!!

      XO
      Olivia, By Us

      Slet