mandag den 23. juni 2014

Ready for summer

Bikinis from H&M

Hvert år skal jeg altid have en ny bikini, sådan har det altid været haha. Så dette år har jeg fået købt denne røde bikini, jeg tænker den bliver så flot til lækker brun hud! Jeg har stadig min bikini fra sidste år som den med palmerne, som jeg helt sikker også skal få brugt igen i år. 
Har i fået købt jer en bikini i år? 

- Josfine 

English: Every year I always buy a new bikini. So this year I've bought the read one which I think that would look lovely one a beautiful tanned skin. The other one with the palms is from last year, but I will definitely still gonna wear it this year. 

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke fået købt mig en nej, men den røde er godt nok fin :-)

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Gik også et stykke tid før jeg fik købt min, håber dog også at finde en anden bikini i sort. Ja ik? Jeg glæder mig til at få den i brug! :-)

      Slet