fredag den 1. august 2014

Micellar Cleansing Water



Forleden dag købte jeg denne micellar cleansing water, fra Trines's Wardrobe's hudpleje serie. I kender jo nok godt alle sammen Biodermas rensevand, og dette produkt fra Trine's wardrobe fungere på samme måde. Jeg elsker at det er en make-up fjerner og  en rensevand på sammetid. Jeg bruger det om morgen for at rense min hud ekstra igennem og om aften for at fjerne mit make-up. 

Hvis i ikke allerede ved det har Trine sin blog Trine's Wardrobe, den er helt klart et besøg hver!
Hvordan plejer og renser i jeres hud?

- Josefine 

English: A few days ago I bought this micellar cleansing water, made by the danish blogger Trine. I really love this product because it's a mix of make-up remover and a cleansing water. 
You should definitely visit her blog Trine's Wardrobe

2 kommentarer:

  1. PLUS den er meget billigere end Bioderma, som jeg elsker! Ååårh, den skal købes næste gang jeg er i Matas!

    Kys og kram,
    Victoria.
    www.victoriakwaan.blogspot.dk
    - Tag gerne et kig forbi!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bioderma er virkelig også et lækkert produkt, jeg brugte det faktisk før jeg købte dette fra Trine's Wardrobe som jeg som ikke kunne lade hver med at prøve! De er så gode begge to! :-)

      Slet