mandag den 29. december 2014

Todays Details


Julen er veloverstået og jeg har fået tilbragt tiden med min skønne familie. Havde en fantastisk juleaften fyldt med julemad, hygge og skønne gaver! 

Strikken på billedet er forresten en julegave, den er så dejlig og varm perfekt til disse minusgrader der er kommet. 
Den røde neglelak pynter fint på mine negle i denne tid, og det jo altid skønt med lidt farve til et ellers gråt outfit. 
Jeg fik lige afprøvet knit-on-knit trenden, hvis i kan spottet det på billedet. Jeg syntes egenlig det ser meget cool ud! 

Havde i en god jul? 

- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser strikken lækker og varm ud! Hvor er den fra? <3 Jeg kan også spotte nogle vildt lækre smykker, du er så heldig at du besidder dig nogle lækre smykker! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra Envii, dejlig varm fordi der er uld i! Hvor du dejlig, er virkelig også glad for dem <3

      Slet