fredag den 13. februar 2015

Home sweet home


I går kom jeg hjem fra Mallorca, til (kolde) Danmark! Vejret på Mallorca har været skønt hele ugen, dog var det ret koldt de første par dage. Vi lavede ikke andet end at nyde at vi havde ferie, det gode vejr, shopping i Palma og massere af god mad. 
Men det er nu alligevel meget rart at være hjemme!

Jeg gjorde mig et helt fantastisk køb på Mallorca den sidste dag, som jeg kan ikke vente med at vise jer!

Nyder i de sidste dage af ferien, eller får i ferie i næste uge? 

- Josefine 

12 kommentarer:

  1. Beautiful photos !

    With love from London,
    Hayley x

    http://thelifestylemenu.co.uk/

    SvarSlet
  2. ELSKER jeres blog :-)
    Dine indlæg og din stil er såså inspirerende! Blev endelig ved med det du gør :-) <3
    Vi er mange der sætter stor ris på det!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! Din kommentar gjorde min dag 1000 gange bedre!
      Er glad for du kan lide vores blog og det jeg ligger meget tid og arbejde i <3

      Slet
  3. Enjoy your vacation, looks like you're having so much fun!

    - Liz
    LizLizo.com

    SvarSlet
    Svar
    1. I had a lovely vacay, and I enjoyed it a lot!

      Slet
  4. beautiful photos, i'd love to visit one day!

    xx danielle // shades of danielle // bloglovin

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot! You should, it is such an amazing island!

      Slet
  5. Great photos, hope you had a wonderful time! xx

    www.thestylishcupcake.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, I had an amazing time!

      Slet
  6. Det ser lækkert ud - Ja herhjemme er godt nok koldt og træls lige nu

    / Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så skønt! Ja det må man virkelig sige, så koldt, ser meget frem til sommeren! ;-)

      Slet