lørdag den 28. marts 2015

The supplementary

Jeg nyder fuldt at det er blevet påskeferie, det bliver rart med en uge næsten uden noget skolerelateret. Hvor man kan tage stikket ud og få fornyet energi og slappe helt af. 
Jeg elsker når man har den ekstra tid i ferierne, hvor man kan gøre lidt mere ud af alle ting. Her tænker jeg bl.a. på mad, jeg bruger tit tiden til, at gøre det lidt mere ud af det. 


I morgens fik jeg både lavet kaffe, lækker skyr med müsli og frugt, brød med pesto og avokado. Det er en skøn start på morgenen. 


I går gik jeg ferie ved 9-tiden efter en fremlæggelse, det udnyttede mine veninder og jeg selfølgelig, vi tog ind til København. To af os nød en lille lækker brunch på toppen af Illum på Original Coffee, og min veninde hun fik den lækreste rugbrødssandwich derfra. 
I dag forsøgte jeg mig at lave min egen, det lykkedes ret godt vil jeg selv sige hehe. 

Rigtig god påske til jer! 

- Josefine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar