søndag den 19. april 2015

Make-up look




Et meget simpelt look jeg er helt vild med! Jeg går ikke med specielt meget make-up, jeg kan godt lide at holde looket neutralt. Men hvis jeg så skal gøre lidt mere ud af det, elsker jeg at bruge eyeliner og en bronzer, for lidt mere kant som det overstående make-up look. 
Jeg har brugt min Studio Fix fra Mac, eyebrow kit og eyebrowdesigner fra Kiko, eyeliner og mascara fra Maybelline og blush fra Kiko. 

   
Hvor er det dejligt med det skønne vejr der har været her i weekenden! Jeg har dog ikke fået nydt det så meget, da jeg har arbejdet en del, og læst forud mht. til lektier, da jeg skal til Milano på torsdag!! 

- Josefine   

2 kommentarer:

  1. Du er altså vildt køn!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, 1000 mange tak!!

      Slet