mandag den 4. maj 2015

My april in pictures, insta + thoughts



Blevet genforenet med mine veninder Kamille og Nicoline <333 Genforenet over et spil kort


Genforening numero 2. Jeg tog en spontan FroYo tur med min skønne veninde Cirkeline


En 3. genforening, genforeningens måned.. haha
Jeg mødtes med dejligeste Elisabeth over en spadseretur i København og så et lille besøg på Fiat 
(En skøn italiensk restaurant ved Kongens Nytorv)

Jeg tog en tur til Langelinie, hvor min veninde Zophie & jeg sad på havnen og spiste is. 


Jeg fejrede min veninde Nicoline, som blev 17 smukke år. Det var også den dag, dette utrolige flotte (efter min mening) billede blev taget. 

Jeg har fejret både min mor & min far, henholdsvis d. 17 & d. 20 April. Billedet her er dog fra min fars fødselsdag, hvor vi fejrede ham ved at tage spise Sticks N' Sushi  på Tivoli Hotellet, derefter tog vi så i biografen og så "Kingsman" (Kan anbefales, super sjov..men også til tider lidt barsk humor..)

En af de sidste dage i måneden, der hyggede jeg mig bare lige lidt med kameraet på min computer haha... og det resulterede så i et Instabillede...



DET VAR SÅ APRIL OG NU ER DET MAJ...

Vi har nu mandag d. 4 maj, og jeg synes at alting går så stærkt i øjeblikket. Det ene øjeblik har vi lige stået og råbt "Godttt nytårrrr!!" og nu skolen snart ved, at være ovre og så er det sommerferie. 

Det er ikke fordi jeg er ked, af at det er ved at være sommerferie det er mere at det hele går mega stærkt, og det var jeg ikke lige forberedt på.. og jeg kan føle presset fra skolen blive lidt større. I dag havde vores VØ-lærer (Virksomhedsøkonomi-lærer) valgt, at vi lige skulle have en uforberedt prøve, med 14 spørgsmål over de sidste 12 kapitler.. jamen det er da bare fedt.. haha nå men det gik, som det nu gjorde, så må vi se hvordan det gik.

Derudover skal jeg muligvis op i matematik i år, da jeg afslutter det.. og lad mig bare sige at det er jeg slet ikke mentalt klar på haha.... Men ak ja, sådan er det ://
+ en stor dansk opgave heheh

Udover alt dette pres fra skolen er jeg virkelig glad. Det er snart sommerferie. Jeg har købt roskildebillet. Der er booket sommerferie. En god ven kommer snart hjem fra USA. Jeg kender en masse, som starter min skole næste år (Niels Brock JTP). Og ja, det er snart sommerferie. 

Nu skal jeg bare klare skolen det sidste stykke tid, og tjene nogle penge eftersom de ellers lige er gået til Roskildebillet :))

LIGE NU...

Lige nu sidder jeg så i min seng, og snøfter lidt med min halv-forkølede næse, mens jeg misunder Jose (Min elskede med-blogger) over at hun er til Elle Style Awards (*NOTE TIL MIG SELV, OM AT SPØRGE JOSE OM VI SKAL TAGE AFSTED SAMMEN NÆSTE ÅR*), jeg håber at du har en helt fantastisk aften Jose, sammen med din veninde. 

Jeg vil også gerne lige dele et helt fantastisk album, og en helt fantastisk som jeg lige har opdaget.. det er dog fra 2013, så nyt og nyt.. men det er stadigvæk fantastisk! 

Artisten er Rhye, og albumet hedder "Woman" det kan findes på Spotify, men ellers er der et link til hele albumet på Youtube HER

Et lidt langt indlæg, men ville lige dele lidt tanker. 
Er der noget i glæder jer til eller er nervøse over? Hvis der er så vil jeg meget gerne høre om det <3

- Olivia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar