tirsdag den 26. maj 2015

New in from the flea market


Som jeg i dette indlæg skrev, var jeg i søndags på loppemarkedet med min mor. Jeg slap ikke derfra med tomme hænder, jeg fik nemlig købt en mønstret nederdel fra Zara og denne fine øjenskygge fra Chanel. I følge mig to rigtig gode køb. 
Jeg synes altid det er så hyggeligt at kigge rundt på loppemarkeder og spotte lækre fund. 

I går var jeg sammen med min søde veninde Anna Sofie, hvor vi fik taget outfit billeder, så hold øje med bloggen de næste par dage.  

Har I været heldige på loppemarkedet og finde nogle lækre sager? 

- Josefine  

5 kommentarer:

  1. Virkelig fine køb!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det lyder rigtig hyggeligt. I så fald fandt du nogle rigtig fine ting :-)
    Er vild med den nederdel!

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det ihvertflad også! Elsker man kan finde små gode kup til ingen penge ;-)
      Er virkelig også glad for den, den er så fin!

      Slet
  3. Virkelig fine køb! Jeg synes aldrig jeg kan finde nogle super brugbare ting på loppemarkeder. Men måske er det bar fordi jeg i har øjnene åbne!

    astridwille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet