torsdag den 4. juni 2015

One year has passed


Jeg er nu nået igennem den første uge af min læseferie, og i går var jeg til årsprøve i skriftlig dansk. Så mangler jeg kun en gruppeeksamen om tre uger. 

Det er helt surrealistisk og vildt at min tid i 1.g allerede er overstået, dette år er gået alt for stærkt. Jeg tror ikke jeg har oplevet et år som er fløjet så hurtigt afsted! Det er lidt skræmmende at tænke på. Det har været et helt fantastisk år på gym, med nye oplevelser, veninder og bekendskaber. 

Så nu står sommeren lige får døren, jeg kan virkelig ikke vente! Solen, stranden, ferie, de lange sommernætter, grill-mad, alt ved sommeren gør mig helt glad indeni. 

Husk at nyd livet, for inden du ser dig om, er tiden fløjet afsted. 


I dag vil jeg tage ud og nyde det gode vejr til Distortion med mine skønne veninder! 

- Josefine      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar