mandag den 27. juli 2015

My summer: Mallorca


Så er det allerde en uge siden jeg kom hjem fra skønne Mallorca. Tiden er fløjet afsted, og jeg savner allerede øen såå meget, og ikke mindst varmen og den virkelig gode mad! 
Det var dejligt med et par uger med familien, hvor jeg lige kunne komme helt ned i gear og ikke fortage mig det helt store. Jeg fik dog shoppet en del på turen, jeg glæder mig til at vise jer nogle af mine køb! 

Med nu kun to uger tilbage af sommerferien har jeg kalenderen fuldt booket med en massere af aftaler og ikke mindst massere af arbejde. Jeg ved at de to uger flyver afsted, og snart sidder jeg igen i klasselokalet og hverdagen melder sin ankomst. 

I må nyde resten af jeres sommerferie!   

- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Virkelig fine billeder - Håber du havde en god ferie!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!! Det har jeg ihvertfald! :-) Håber du nyder den "skønne" danske sommer!

      Slet