torsdag den 6. august 2015

I'm going to...


NEW YORK CITY!! 
Om allerede 1,5 uge sidder jeg i et fly og drager mod the states, jeg kan stadig ikke fatte det! Jeg kan ikke vente, jeg har aldrig besøgt USA før, så at opleve dette allerede nu, bliver helt vildt! 
Da min far skal derover og arbejde, inviterede han min mor og jeg med. Vi skal tilbringe 4,5 dag in the Big Apple, hvor vi skal se hen masse kulturelt, (forhåbentlig) shoppe en masse og spise god mad. 
    
Så kære læsere hvis I har nogle gode tips, steder man skal se, lækre spisersteder eller gode shopping områder og butikker, så smid endelig en kommentar :-) 

- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Ajj heldige. Står selv og rejser til USA i et år om 3 dage - så sindsygt.
    Har været i NYC flere gange og jeg ved du vil ELSKE byen. Jeg er nærmest besat og føler mig virkelig inspireret når jeg vandrer rundt i gaderne i NYC. En lille guide.
    Tag til SoHo. Dejligeste sted med de bedste shooping muligheder. Fra de bedste vintage butikker, til balenciaga til sephora og VS.
    Gå på high line park. en gammel togbane der er blevet lavet til den hyggeligste park. Et sted med alle typer hvor man kan gå langs og drikke kaffe. Bubbys Tribeca har den BEDSTE amerikanste morgemad med de bedste pandekager jeg nogensinde har smagt. eller Le pain quotidien (du kender nok stedet). Eller the butchers daughter. Der har jeg aldrig spist men de skulle have den lækreste vegetariske mad.

    Ellers tag på Moma (så fedt museum - man lader sig VIRKELIG inspirere)
    Og lov mig at tage mad med (fra f.eks. whole foods - så lækkert sted nær Central Park), og sæt dig i Central Park og lade dig inspirere a lokale New Yorkere, turister fra hele verden og de smukke bygninger du kan se ;-)
    Sorry en lang guide og jeg kunne blive ved - men byen er fandme fantastisk og jeg misunder dig meget ;-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Åååårh 1000 tak for dine dejlige lange besked og de gode anbefalinger! Helt bestemt noget jeg vil tage til mig, og med til NYC! Jeg glæder mig endnu mere til min tur efter alle de gode indtryk du har givet! Det hele lyder bare så fantastisk!
      Held og lykke med dit år i USA, håber du får et fantastisk år!
      Mange knus Josefine

      Slet