onsdag den 16. september 2015

Botanisk Have + Nyt


Off shoulder top - Weekday // Trousers - Gina Tricot // Shoes - Alexander Wang X H&M

Jeg har købt disse smukke og meget behagelige bukser i Gina Tricot og jeg ELSKER dem! De er meget gemache-agtige, men det gør slet ikke spor selvom jeg før i tiden og stadigvæk er meget i mod gemacher, så er disse meget mere som bukser, og man bemærker derfor slet ikke at de er lidt alla gemacher. Link til bukserne: Gina Tricot

Da jeg prøvede dem på i butikken, så jeg og prøvede jeg også de dejligste stribede par, det eneste minus var bare at de var lidt gennmsigtige... 
Derfor et godt råd - Hvis du køber bukser der har lidt det samme stof, så husk endelig at tjekke at man ikke kan se igennem! Fordi der ville da ikke være noget mere deprimerende at finde ud af, at man havde gået rundt med gennemsigtige bukser hahah. 

Så det var hvad jeg selv synes et godt lille tip eller en reminder ;))

Jeg elsker dette sæt og det er helt sikkert et jeg kommer til at gå med igen!

Credit til Stine Rathje for billederne 

- Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar