torsdag den 3. september 2015

NYC was amazing!


Heej igen skønne læsere!!
Det er nu efterhånden et stykke tid siden, der er blevet opdateret fra min side af her på bloggen. Det er nu allerde 1,5 uge siden, jeg kom hjem fra New York. Der har dog været en hel del at se til, mht lange skoledage, lektier, veninder, og ingen tvivl om der kommer meget mere, når det nu er 2.g, jeg er i. 

Men tilbage til min NY-trip, jeg var afsted med mine forældre i 4 dage, så det var begrænset, hvor meget vi kunne nå at se. Men vi fik heldigvis set, de væsenligste ting og det var den vildeste og mest fantastiske tur, jeg har været på. NY byder på så mange forskellige ting at opleve, områder, museer og mennesker. 
Min mor og jeg brugte de to første dage på at shoppe, bl.a. i Soho hvor jeg fik købt den fineste taske fra Rebecca Minkoff, som jeg glæder mig til at vise jer. De sidste to dage var vi alle 3 kulturelle og nåede at opleve så meget, vi var bl.a. oppe i One World Observatory, som er den højeste bygning i NY. 

I må endelig skrive, hvis I kunne tænke jer en detaljeret guide til NY, så vil jeg med glæde dele det med jer!

- Josefine  

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle smukke billeder, og hvorfor kun 4 dage i Nyc? Men hold op hvor er jeg misundelig på dig, gid det var mig!

    God aften!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak det er jeg glad for du synes!! Min far skulle arbejde derover i 3 dage ca, og så det var lige de dage der passede. Samtidig med jeg jo nu går i 2.g, så kan jeg ikke bare holde fri, desværre.
      NYC er virkelig en hel fantastisk by, en by man bare skal opleve en dag!!

      Slet
  2. Skal selv en tur til NY snart, så en guide kunne være rigtig fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor lækkert, du skal virkelig glæde dig til at opleve byen! Jeg vil få en indlæg op hurtigst muligt! ;-)

      Slet