søndag den 3. januar 2016

NYE & Update



Off shoulder blouse: Samsøe Samsøe // Trousers: Zara // Shoes: Zara // Bag: Karl Lagerfeld

Hej skønne læsere

Velkommen til et nyt år på By Us <33
Jeg/Vi håber i har haft en skøn jul og en fantastisk start på det nye år. 

Jeg beklager for de ikke helt fantastiske billeder (Side fact, de blev taget klokken halv 4 om morgen af min far hahah) Jeg kom ganske stille og roligt ind i det nye år, jeg fejrede det med min familie og nogle familievenner, og det var præcist, som jeg ønskede det skulle være: Stille & Rolig og omringet af personer, som jeg holder af og nyder at være sammen med. 

Så lige en lille update, jeg befinder mig lige nu i Harzen på en lille mini ferie, med min familie og HELDIGVIS er der gratis wifi på hotellet yess - Jeg vil selvfølgelig vise billeder senere. 

Jeg håber i nyder det sidste af ferien inden vi alle begynder skole / arbejde. 

Hvordan var jeres nytårsaften?

Knus Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar