torsdag den 8. august 2013

todays outfit











Hey

Som sagt havde jeg, første skoledag i dag, det var dejligt, at se ens veninder og venner igen, men man kunne allerede mærke, at forventningerne bliver høje i år, da vores lærer snakkede om prøver første skoledag. Men udover, at presset kommer til, at blive højt glæder jeg mig til, at komme igang med mit sidste folkeskoleår, og til at prøve noget nyt, men nu er det bare, med at nyde det sidste år. 
Så her er outfittet, som jeg fortalte om i går, det jeg havde på var:

 - Croptop fra Topshop til 129 - BDG. beanie fra Urban Outfitters til 135 - Skaterskirt fra H&M til 129 - Sorte Convers - 
- Ring med blå sten er fra min mor - De to andre ringe er et par fra Spinning rings - Og mit sølv kors -

- Olivia 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar