søndag den 29. september 2013

Vacation




     



Igår kom jeg hjem, fra en uges ferie med min mor. Vi var på krydstogt i 4 forskellige lande, det var Italien, Kroatien, Grækenland og Tyrkiet. Det var en helt vildt fantastisk tur! Der var varmt og solen skinnede i alle lande, så det var skønt at komme væk fra den danske kulde. Jeg havde aldrig været på krydstogt før, så det var rigtig sjov og en oplevelse, som jeg vil huske altid. Der var teater hver aften på skibet, vi fik rigtig lækkert mad og fik oplevet en masse kulture på kort tid. Så alt i alt en fantastisk og dejlig tur, men det var også dejligt at komme hjem igen. Som man siger, ude godt men hjemme bedst. 

Er der nogle af jer som har været på krydstogt før? 
- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Super fin blog og lækkert layout!

    Jeg er nu blevet fast læser, og jeg ser meget frem til de kommende indlæg :-)

    http://writerswonder.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar! :-)

      Slet