onsdag den 30. oktober 2013

25 facts about me


1. Jeg er venstre håndet 2. Jeg eeeelsker sushi 3. Jeg er enebarn 4. Jeg har et hund, som hedder Chico 5. Jeg har været på Mallorca over 15 gange 6. Jeg elsker tv-serierne Gossip Girl og Ugly Betty 7. Jeg har høreapparater 8. Jeg har gået til dans det meste af mit liv, men nu går jeg i fitness 9. Jeg drømme om at eje en Balenciaga taske, åh de er så smukke 10. Jeg elsker sneakers, specielt nike 11. Vil så gerne til New York! 12. Jeg er et ordensmenneske 13. Jeg har engang haft pandehår 14. Jeg har fødselsdag d. 31 maj 15. Jeg har haft et dværghamster 16. Jeg elsker sommer, kan ikke vente til vi når der til igen, haha 17. Jeg blev konfirmeret d. 26 april 2013 18. Glæder mig til december, det sådan en hyggelig måned 19. Elsker at sove længe, men hader når man ikke får noget ud af dagen 20. Min ynglings butik er helt klart Zara 21. Jeg skal på gymnasiet efter 9. 22. Jeg hader kulde 23. Elsker nachos, det så lækkert 24. Elsker at shoppe i Kbh's små gader 25. Mødte Cara Delevingne i juni måned, da hun gik modeshow for Charlotte Sparre, den bedste dag!

Her er der lige nogle små facts om mig, jeg elsker selv at læse dem på andre blogs, det er så hyggeligt!  I kan læse Olivas 25 facts her.

- Josefine 

8 kommentarer:

  1. virkelig hyggeligt indlæg!

    www.amalie-nanna.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Josefine
    Du spurgte tidligere om vi skulle følges... Jeg har haft lidt problemer med at folk ikke ved hvor de skal følge mig, men nu kan du i hvert fald følge mig på bloglovin her: http://www.bloglovin.com/blog/11174151 :-) jeg vil gå ind og følge jer med det samme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, jeg går ind og følger dig med det samme :-)

      Slet
  3. Elsker sådanne indlæg! Skøn blog :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Elsker disse indlæg! :-)

    http://wasteyourtimee.blogspot.dk/

    SvarSlet