tirsdag den 15. oktober 2013

A lovely monday










Hej søde mennesker ! 
Så jeg er kommet hjem, fra London, og jeg må godt nok sige det er en helt fantastisk by, med utroligt mange forskellige mennesker med en masse forskellige nationaliteter. 
Og jeg har selvfølgelig fået shoppet en lille bitte smule (Måske lidt mere end en smule..)
Og jeg får forhåbenligt snart uploadet en video, jeg har lavet til jer.
Igår havde jeg min skønne veninde Sarah på besøg, og vi fik da lige taget lidt billeder.
Jeg har på:

- Sorte bukser fra H&M
-SilverBlack Cap
-Læderjakke fra Silverblack
T-shirt fra Urban outfitters, kommer i videoen
-Hue/pandebåndsting fra H&M, kommer også i videon

Og jeg ved, man ikke kan se mine sko, men det er fordi mine sko er en overraskelse!

- Olivia 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar