tirsdag den 5. november 2013

Kenzo




Jeg har været meget nærværende fra bloggen, her det sidste stykke tid. Det skyldes en hel masse lektier, og så har jeg også bare haft en masse ting jeg skulle have lavet. Men nu er jeg tilbage og håber jeg får mere tid til bloggen, i den nærmeste fremtid. 

Nu til indlægget. Jeg fik endeligt mit langtidsønsket cover, fra Kenzo. Jeg elsker det, motivet med tigeren er så fedt, og det pynter fint på min iphone. 
Hvad syntes i, ejer i noget fra Kenzo? 

- Josefine 

4 kommentarer:

  1. HVOR ER DET LÆKKERT!!! jeg ejer selv et par sneakers fra kenzo, som jeg elsker himmelhøjt, haha

    www.amalie-nanna.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt forelsket i det! Ej hvor du heldig :-)

      Slet
  2. Synes det er super fedt! - Ejer ikke selv noget fra Kenzo, desværre..

    Knus :)
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Hehe tøjet er heller ikke helt billigt :-)

      Slet