søndag den 29. december 2013

Christmas gifts



Jeg håber i har haft en rigtig dejlig og fantastisk jul med jeres famile, fået spist lækker julemad og det der hører med til juledagene. Det har jeg i hvertfald, efter juleaften jeg har bare slappet af og været til en enkel julefrokost. 
På de overstående billeder ser i hvad jeg har fået i julegave. Jeg er så glad og virkelig beæret over hver eneste gave! Jeg var så heldig at få en lækker pelsjakke fra Club Collection, taske fra Marc by Marc Jacobs, beltetaske fra Markberg, pung fra Blacklilly, neglelak fra Chanel, øreringe fra Line & Jo, Alexa Chungs IT bog, en Street Style bog, parfume fra Marc Jacobs og et gavekort til Gina Tricot. En anden ting som jeg fik var et sæt løbetøj, som jeg ikke fik med på billedet. 
Fik i nogle gode julegaver? 

Som alle nok ved startede udsalget i forgårs, der var jeg i København med min mor. Wow hvor var der proppet med mennesker det var helt vildt. Jeg fik købt nogle lækre udsalgs sager med hjem. I går smuttede jeg også til Kbh med min søde veninde, hvor jeg fik købt en ekstra ting, hihi. Hvem kan ikke elske udsalg!?
Jeg vil få vist jer hvad jeg fik købt, så snart det muligt. Har i fået gjort jer nogle lækre udsalgskøb? :-) 

11 kommentarer:

  1. Gud hvor er jeg vild med din trøje og den store taske! Dør!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har forresten lige fået en ny følger. Har du lyst til at følges??

      Slet
    2. Tusind tak, jeg er også rigtig glad for begge dele!
      Jeg tager et kig forbi din blog :-)

      Slet
  2. Sikke nogle fede ting!!! er bogen god?

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg har kun læst begyndelsen, den virker rigtig god, der er en masse fede billeder i! Kan i hvertfald anbefale den :-)

      Slet
  3. Vildt fede sager! - Er vild med jakken :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, er også rigtig glad for den! :-)

      Slet
  4. Virkelig fed blog❤️
    Tænkte på om vi skulle følge hinanden ❤️
    http://fashionbyisabellanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg kigger forbi din blog :-)

      Slet
  5. Super lækre ting du har fået :-) Det kan man bestemt ikke klage over.

    Mine julegaver er på bloggen, hvis du har lyst til at kigge forbi: www.blogaboutmia.com

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også så glad for det hele, jeg kan overhovedet ikke klage! ;-)
      Jeg kigger forbi :-)

      Slet