mandag den 2. december 2013

Tendenser

Så det anden december, er i kommet i julestemning? Det er jeg mærkeligt nok ikke helt endnu, men det kommer jeg forhåbenligt snart hehe. I må meget gerne skrive, hvis der er nogle bestemte juleindlæg, i godt kune tænke jer at se på bloggen :-) 

Jeg er helt vild med disse fire tendenser, som præger modebilledet lige nu. 1. Chunky knits, er helt perfekt her til vinter, jeg skal helt sikker have fat i en! 2. Læder læder og læder, både bukser, jakker og sko. Jeg vil så gerne eje et par læderbukser. 3. Slip-ons ser man over dele, jeg overvejer virkelig at bestille disse eller disse hjem. Jeg de er så fede. 4. Blonder er så fine, og jeg syntes det er så fin en måde at style blonder på som man ser på billedet! Zara har lavet flere items som har de fineste blonder detaljer.
Har i nogle favorit tendenser? 

- Josefine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar