lørdag den 18. januar 2014

Colorful






































               Jeg ved fra min side af, at det kan være svært at tilføje noget farverigt til garderoben. Jeg er meget vant til at gå sort i sort. Måske er der også nogle af jer derude, som har det på samme måde? Derfor tænkte jeg at jeg vil i den nærmeste fremtid prøve på, at få nogle lidt mere farverige ting ind i  min garderobe. 
Collagen er til inspiration, for den indeholder alle de dyre mærker, hvilket man jo ikke behøver. Hvis man som mig, godt vil have noget mere farve, kan man jo starte stille og roligt ud, med farvet accessories som armbånd, og neglelakker. Eller sweatshirts med en smule farve på, som fx Kenzo sweateren. 

Hvad siger i, syntes i også det er en udfordring, at føje farve til garderoben?

- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Jeg har det med altid at falde for noget tøj i mørke farver, selvom jeg gerne vil have flere farver ind i garderoben.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, man falder altid for de mørke farver!
      Jeg tager et kig forbi :-)

      Slet