lørdag den 1. februar 2014

Lately on Insta


Hvor syntes jeg denne uge er gået mega hurtigt! Nu er der kun en uge tilbage, så er det vinterferie, det bliver så dejligt! 

I løbet af sidste uge har spist frokost på Joe and the Juice, så lækkert! Holdt varmen indedøre med te, og kigget på den hvide vinter som er kommet til Danmark. Jeg modtog endelig de perfekte slip-ons, glæder mig til jeg kan få dem i brug. Her til aften fik jeg det lækreste sushi til aftensmad... mums 
Husk i kan følge med på instagram @josemaisch og @olivia_r_lundgren, hvis det lyster :-)
God weekend kære læsere. 

- Josefine  

4 kommentarer:

  1. Vil super gerne have en instagram! Hvor er det irriterende at min telefon har så dårligt et kamera!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor ærgeligt, du kan jo godt have en ig og bruge den til at få inspiration fra andre :-)

      Slet
  2. Virkelig en fed collage!!

    SvarSlet