fredag den 21. marts 2014

Marc by Marc Jacobs



I dag havde jeg tidligt fri, så dejligt! Hvor er det skønt det (allerede) er weekend. 

Jeg har ikke fået vist jer mit nye cover fra Marc by Marc Jacobs. Lynlåsen på mit gamle grå computer cover (også fra MbMJ) var gået i stykker, jeg fik derfor lov til at bytte det til et nyt. Da de ikke ville få det grå hjem igen, besluttede jeg mig for at vælge dette mere farverige cover. Jeg glad for jeg sprang ud i at vælge noget andet, end jeg plejer, for jeg elsker den blå farve! 
Hvad syntes i om Marc by Marc Jacobs, ejer i noget derfra?
GOD WEEKEND TIL JER ALLE! 

- Josefine 

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det smuk - sygt lækker farve!

    Har en svaghed for Marc Jacobs!! Har selv coveret i sort, en pung, en lille pung, øreringe, armbånd - amen jeg kunne blive ved :-P

    Kig gerne forbi:
    http://bylodahl.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak er virkelig også glad for det!
      Hvor skønt, designet er også bare så lækkert :-)

      Slet
  2. Hold op hvor er det smukt og elsker virkelig den mørke blå favre!
    Kig gerne forbi, knus.
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blå er så flot, det er virkelig lækkert!

      Slet