onsdag den 5. marts 2014

New in



      

                           

     Så her i fredags, var jeg med mine 2 søde veninder i København for, at fejre en vellykket projektopgave. Først var vi på Strøget, hvor jeg fik købt nogle skønne ting, som jeg virkelig bare har haft en craving til i lang tid, så det er bare dejligt :) 
Efter en dag på Strøget, tog vi på Fiat, som er en rigtig dejlig resturant, som ligger på Kongens Nytorv.  

Conceler: Select moisurecover long wear // Bog fra Urban Outfitters: The world A // Lady Million Parfume

Håber i har det godt :) (btw undskyld den dårlige kvalitet, havde ikke lige mit kamera)
- Olivia


I skulle lige have nogle søde billeder, af os på Fiat 

5 kommentarer:

  1. Elsker Lady Million, det er virkelig min yndlingsparfume! <3
    Kig forbi!

    // bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig også god! <3
      -Tager lige et kig forbi i morgen :)

      Knus

      Slet
    2. Hvor er den god din blog, kunne du tænke, at følges? - Har du blogspot? :)

      Knus

      Slet
  2. vildt lækker blog I har, har I lyst til at følges? :)

    Stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja det kunne vi godt : )

      Knus

      Slet