tirsdag den 22. april 2014

A little update




Lige for at opdater jer her bloggen, kommer der højtsandsyneligt ikke nogle indlæg fra mine side af i denne uge. Min kalender er fuldt booket i denne uge, og jeg skal noget hver dag.
Men hvor er det skønt med det dejlige vejr, det har bare at blive ved! Man bliver jo så glad :-) 
Hvor er jeg spændt på i morgen, for der skal jeg trække mit fordybelsesområde i dansk til eksamen, krydser fingre for et god emne! 
Jeg håber I har haft en god påske og får en dejlig uge!

- Josefine 

English: I just want to make a little short update for you. I will probably not make any post on the blog this week, because I'm really busy, and have a lot of things to do!  

6 kommentarer:

  1. Held og lykke med i morgen! Jeg trak mit i dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ih hvor du heldig, håber du kom op i noget du havde håbet på :-)

      Slet
  2. Held og lykke da! :). Vejret er fantastisk ja :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange tak! Det er såå skønt!
      Jeg tager et kig forbi :-)

      Slet
  3. hey girls, just stumbled across your blog and wanted to say that it's really cool and i like how you 2 blog together, cus that's what my friend and i started as well! anyways just followed and it would be cool if you could check out our blog :)
    http://eighteen-cool.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaaw thank you so much for you sweet comment! So glad that you like our blog!
      Of course I'll take a look by your blog :-)

      Slet