tirsdag den 1. april 2014

I'm so sorry


Hej aller sødeste læsere 

Mange tusind millioner undskyld, at jeg har været  inaktiv! 
Det har ikke været min hensigt, men der er så mange ting i øjeblikket fx. skole, arbejde og venner alle de normale ting, men jeg synes bare der har været rigtig meget i øjeblikket. 
Jeg håber meget i kan tilgive mig. 

Nu til en anden lille ting, som i nok kan se på biledet ovenover(måske ikke det bedste billede, men jeg synes nu det var lidt sødt!),så har jeg fået briller wow, haha. 
Men ja jeg har fået briller, og det har nok været en, af det bedste beslutninger jeg tog, om at sige til mine forældre, at vi skulle gå til optikkeren. 
Jeg tror jeg altid har haft det, sådan lidt med briller, at det var noget, jeg ikke skulle have(!!) 
Men jeg fik dem, og jeg er så glad for dem. Jeg bruger dem mest, når jeg skal se noget langt væk pga. at jeg er nærsynet. 

Mine briller er fra PeekPerformens, og jeg er lykkelig for dem. 
Så hvis nogle, af jer også har det lidt på fornemmelsen, at i har brug for, så synes jeg virkelig i skal sige det til jeres forældre. 

Nå det blev et lidt langt indlæg, men jeg håber i vil læse det!

Xoxo - Olivia 

4 kommentarer:

  1. Briller er okay, men jeg er skiftet over til kontaktlinser, da jeg blev mobbet
    som lille med det, og det har sat sit præg i mig.. men du er da flot med dem og
    de er super fine da.

    Kig gerne igen, xoxo
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine
      Jeg var også selv, så lidt "aj skal jeg gøre det her…" Jeg har været så heldig, at der er så mange på min årgang, som noglegange bruger briller.
      Jeg er utrolig ked, af at høre, at nogen havde mobbet dig, og jeg synes slet ikke du skal lade det, sætte præg på dig, fordi det har du ikke fortjent.
      Plus der er ikke noget galt med, at skulle bruge briller, og mange af dem kommer nok også selv til, at bruge det!
      Men tusind tak for de fine ord, de varmer.

      Tager et kig :-) <3

      xoxo Olivia

      Slet
  2. Du er helt undskyldt. Det kan ske for enhver jo!
    Jeg har også selv briller og mit syn ændrede sig over et par måneder, hvilket gjorde at jeg døjede ret meget med ondt i hovedet. Så jeg fik briller for 2 år siden, og jeg er så glad for dem! Undlader kun at tage dem på, hvis jeg skal til fest eller skal drikke meget, da de irriterer mig og har en tendens til at blive væk. Ups! Men du klæder dig rigtig godt!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak det er jeg glad for, at høre, og mange tak igen for de utrolig søde ord!
      - Jeg bruger også kun mine briller, når jeg skal se noget langt væk eller på fjernsynet. Kender godt det med ikke, at have dem på til fest hahah…en ups'er.

      Knus Olivia

      Slet