fredag den 9. maj 2014

Lala Berlin



I onsdags fik endelig afsluttet mine skriftlige prøver, det er så dejligt at de er overstået! Meeen så nu skal jeg så bare i gang med, at forbedrede fem(!) mundtlige prøver, så det komme nok også til at gå ud over bloggen, men så ved i hvorfor der kommer til, at være lidt (mere) stilhed herinde. 

Men nu til noget mere spændende! I dag var jeg i København med min veninde, da hun skulle købe det lækkereste tørklæde fra Lala Berlin. Jeg havde set dette fine net på Lala Berlins hjemmeside, og da jeg så det inde i butikken skulle det bare med mig hjem, jeg syntes det er så fint :-) 
Hvad syntes i om det? Og rigtig god weekend til jer alle!

- Josefine

English: Today I was in Copenhagen with one of my friends. And we stopped by the lovely shop Lala Berlin, where I bought this pretty tote bag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar