mandag den 2. juni 2014

Birthday Celebrations

I forgårs havde jeg 16 års fødselsdag, det blev fejret i fredags af familien, med lækker grillmad og lagkage. Vejret var jo heldigvis så dejligt at vi kunne side ude og nyde det!
 Lørdag morgen tog mine forældre og jeg på Club Royal i Tuborg Havn og spiste en lækker brunchtallerken, det var virkelig lækkert, det kan helt klart anbefaldes! Om aften kom mine skønne veninder og fejrede mig. Der var en helt fantastisk dag! 
På billederne ovenover er der et lille sneak peak på en af mine lækre fødselsdagsgaver.

I aften skal jeg i biografen med mine to veninder og se The Fault in Our Stars. Jeg glæder mig helt vildt, for jeg har læst bogen, det bliver så spændende at se filmatiseringen af den! 

- Josefine 

English: I have been celebrated a lot by my family, parent and my lovely friends. I have been some really fantastic days, and the weather had been so wonderful!  

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det dog hyggeligt ud, og billederne siger jo det hele, at i har hygget og spist lækkert!

    Kig gerne forbi min blog, hvis du vil. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt også rigtig hyggeligt!! :-)

      Slet
  2. Dit armbånd fra balenciaga <3 <3
    Deltag gerne i min giveaway om et gavekort til Jane Kønig her: http://mitvillavillekulla.dk/2014/06/vind-jane-konig-gavekort/#comments

    - Villa Villekulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Er virkelig også glad for det! <3
      Det vil jeg med glæde gøre :-)

      Slet