mandag den 30. juni 2014

My Marc Jacobs



Denne taske var hvad jeg fik købt med hjem fra Marc Jacobs. Det var ikke et planlagt købt overhovedet, men da den var på udsalg og den bare er så fin skulle jeg eje den! Den har en helt perfekt størrelse, den er simpel og lige sådan taske jeg faktisk manglede, en man kan brug til alt. Jeg er så glad for mit køb og fortryder det ikke et eneste sekund! 
Følg med på bloggen de næste dage for der kommer outfit billeder med mine to nyeste køb "in action". 
Hvad syntes i om tasken? 

- Josefine 

English: Then I was in Copenhagen the other day, I also took a look in the Marc by Marc Jacobs store. And I ended home with this lovely bag! I love the simple design, and it's just perfect for everything!  

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød, og fin!

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet