onsdag den 9. juli 2014

Back to the 90's with N & K






Croptop: Topshop Bukser: H&M Sko: Nike air Hårbånd: Der var jeg kreativ, og brugte en skimaske Solbriller: Moss Copenhagen


Håber i nyder det skønne danske sommervejr! 
Jeg er lige kommet tilbage fra Bornholm & Sommerhus (Med N & K) 
Jeg regner med der kommer seperate indlæg om det, men det kan ihvertfald siges, at jeg har nydt begge ting.

Her er et lille outfit faktisk fra et par uger siden, hvor jeg var i Jyllinge med Nicoline og Kamille. 
Både Kamille og Nicoline sagde, at det var meget 90'er-agtigt, men på den fede måde. Da jeg så selv kiggede på det kunne jeg godt se det var lidt 90'er over det, men jeg kunne faktisk godt lide det aha. 

Måske vil jeg begynde, at tage lidt af 90'erne tilbage hmm…

Hvad synes i? Og Hvad laver I her i sommerferien?


English: This is a little outfit from then I were in Jyllinge( Danish Village) with Nicoline and Kamille. 
It's a very 90's inspired outfit, and I actually really like it! 
I hope you enjoy the summer.

What do you think? And what are you doing this summer? 
                    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar