fredag den 18. juli 2014

Gucci Sunnies



Nu er jeg kommet hjem fra en skøøøn ferie i Italien, som stod på afslapning på højt plan ved stranden og poolen, lækkert italiensk mad, og ikke mindst shopping! Men som man siger: Ude godt men hjemme bedst!

En af de første dage  i Italien tog vi til "The Mall", et outlet som ligger lidt ude for Firenze. Der var de fedeste mærker som Stella McCartney, Balenciaga, Prada, Gucci ovs. Jeg gik selfølgelig ikke tomhændet derfra, jeg fik købt disse lækre solbriller fra Gucci, jeg elsker dem, faconen er så pæn og mønstret i dem er såå fint! 

I morgen smutter jeg i sommerhus et par dage. I må forsætte en god sommer indtil vi ses igen! Heldigvis er det danske sommervejr helt i top :-) 

- Josefine 

English: Yesterday I came home from a lovely vacay in Italy! One of the days in Italy, we drove to the outlet "The Mall". There were so many cool brands like: Stella McCartney, Balenciaga and Prada. I ended with buying these sunglasses from Gucci, I really love them and they are perfect for the summer right now! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar