torsdag den 3. juli 2014

Summer musthaves


Nu skal jeg jo snart ud at rejse, det jeg sikker på at der andre der også skal (eller allerrede er). Så mine absolut musthaves til ferien er: 
Solbriller/ Der er sommer og solen skinner. Der skal helt klart et par solbriller med på ferien. Til at beskytte øjnene, men samtidig se smart ud! 
Bikini/ Der er ikke noget bedre end at ligge ved poolen eller på stranden og ligge og sole sig. Med en lækker og smuk bikini bliver det endnu bedre. 
Forresten fik jeg købt endnu en bikini (overdel fra Topshop, underdel fra H&M)siden dette indlæg
Sandaler/ Det skønt at kunne lufte tærene her om sommeren, der er det skønt at kunne tage sandelerne på og gå rundt nyde varmen.
Parfume/ Selfølgelig skal man også dufte godt og friskt om sommeren. Der elsker jeg min pafume fra Chanel! 
Strand-net/ Et strand til at tage med på stranden, hvor man kan få medbragt at det man skal have på stranden: bøger, blade, solbriller ovs. 
Hvad er jeres summer husthaves?

- Josefine 

English: My summer musthaves this year is absolutely some cool sunglasses, a lovely bikini, some nice sandals, a amazing smelling perfume and of course a beach bag to bring all that you need for a day  at the beach. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar