mandag den 10. november 2014

Fall Back


Hold da op hvor er det længe siden! Jeg har ikke været aktiv på bloggen i nu over 4 måneder. Det skyldes simpelhen, at jeg ikke har haft overskuddet eller tiden til det, for min nye start på handelsgymnasiet er noget jeg har prioriteret meget højt! 

Jeg har haft mange overvejelser i de sidste 4 måneder om hvor vidt jeg skulle fortsætte eller ej, men jeg har gjort op med mig selv, at jeg selfølgelig skal fortsætte med blogningen som jeg har langt meget energi og tid i det sidste år. Nu bliver der måske så mange indlæg som før, men de bliver så mere gennemførte.
Jeg håber stadig, at i har lyst til at læse med, efter vores lange 'pause' fra bloggen. Jeg har ihvertfald savnet det rigtig meget, og det er jeg sikker på Olivia også har! 

- Josefine 


2 kommentarer: