fredag den 14. november 2014

What I need for the Winter

1/Acne 2/Lala Berlin & Wide Trim Rim 3/Embryolisse, Cosmo & J. Crew 4/Ganni

Det bliver bare koldere og koldere, det er ikke til at holde ud! Savner sommeren og varmen mere og mere, men jeg ser dog alligevel frem til december måned som efter min mening er den hyggeligste måned på hele året! 

Ovenover har jeg samlet de vigtigste ting for mig, at have under vinteren og den kolde periode. Jeg er den person som altid fryser, så det vigtigt for mig at holde varmen med både tørklæde, hue, vanter, varme vinterstøvler, striks og sweatere. 
Mine læber bliver altid tørre, når vi går fra sommeren til efteråret/vinteren, derfor er det vigtigt for mig, at pleje dem med læbepomade.

Husk at deltage i vores konkurrence om et par valgfrie sneakers fra Naked lige her.
Rigtig god weekend til jer! 
- Josefine 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar