onsdag den 17. december 2014

Favorite Spots Cph: Food

Jeg knuselsker alle de lækre og hyggelige caféer der er at finde inde i Købennhavn, og der er mange af dem! Derfor har jeg ovenover samlet mine favorit spots, steder jeg elsker at komme hen efter en shoppingtur eller med en veninde. 

Sticks'n'Sushi// Første gang jeg spiste der, var for et par uger siden. Vejret var jo desværre for koldt til at sidde ude på deres terrasse og nyde udsigten over skønne Kbh. Men sushien smagte jo stadig himmelsk!   
WannaB// Et sted jeg kom et par gange i sommeres. Deres burgere er virkelig lækre, og det er deres pomfritter bestemt også! Deres salater klart også anbefaldes. 
Fredco's Deli// De lækreste saltaer!!! Samt deres jucie er så lækker. Det er det perfekte sted at tage hen for en lækker frokost til billige penge + smagen er i top. 
42Raw// Nogle af de lækreste sandwiches jeg har smagt, med friske råvarer, de sælger også nogle skønne og smagfulde juices. 
Café Norden// Et enormt hyggeligt sted at tilbringe en eftermiddag, med skøn udsigt udover Strøget og en hyggeligt atmosfære. Deres nachos er så lækre, og hvis du ikke har smagt deres lemonade så gør det, den smager fantastisk! 

Har i nogle favorit caféer/restauranter i København?

- Josefine 

3 kommentarer:

  1. Snoopys bodega på Hvidovrevej! Drik dig en pind i øret i selskab af 2 kønsforvirrede grønlændere og højtråbende kommunalarbejderer! Klart anbefales

    SvarSlet
  2. Du eller I burde lave flere indlægs som det her. Man kan aldrig stoppe med at udforske København! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glad for du kan lidt det! Det vil vi helt bestemt gøre ;-)
      Det så rigtigt, elsker at opdage nye steder!

      Slet