tirsdag den 17. marts 2015

#1 JOSEPHINE SKRIVER


Josephine Skriver, 21 år, 180 centimer høj

Okay hey girls (& boys)

Dette er det første indlæg i en serie af indlæg, om personer jeg (eller I, kom gerne med forslag) synes er inspirerende eller spændende. 

Den første person jeg har valgt at skrive om er den danske model Josephine Skriver, som der står øverst så er hun 21 år & 180 cm (1.80). 
Josephine har været aktiv model siden 2009, men debuterede først rigtig udlandsk da hun i år 2011 gik for brandet "Calvin Klein" og "Rag & Bone". Siden da har hun arbejdet for brands som Gucci, Dolce & Gabbana, Balenciaga, Chanel, Yves Saint Laurent,  M.A.C, VOUGE & selvfølgelig det meget omtalte Victoria Secret.

Udover dette har hun også været med-dommer i Danmarks Næste Topmodel, hvor hun bl.a. viste pigerne hvordan man går en stærk catwalk.

Udover at hun er gude-smuk og har arbejdet for nogle af verdens støste brands, så er Josephine støtter af homoseksuelles rettigheder. Josephine er selv opvokset i en regnbuefamilie, både hendes mor & hendes far er homoseksuelle, og hun er vokset op i en skilsmisse familie. 

Jeg læste et interview med hende i Metroxpressen, og som hun selv siger så er hun lykkelig over den familie hun har, og uden dem ville hun ikke være den er i dag. 

Josephine virker efter min mening, som en meget fornuftig og glad kvinde, og jeg synes ikke man kan andet end, at blive stolt af at vi har sådan en stor international model, som kommer fra Danmark, og er så utrolig moderne & nytænkende, som hun er. 


Linket til interviewet med Josephine Skriver er HER

- Olivia 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar