lørdag den 30. maj 2015

AUSSIE


AUSSIE // 3 minute miracle reconstructor // 70 kr. // Matas

Endelig fandt jeg den !! Jeg har ledt og ledt efter denne hårkur, og det har været som om at hver eneste gang jeg gik ind i en Matas så havde de den bare ikke... Men nu fik jeg den, og jeg glæder mig så meget til at prøve den i mit hår senere i dag. 

Eftersom jeg har krøllet hår, så skal jeg tit bruge det der hedder "damaged hair" (Hvilket jeg faktisk har tænkt over næsten er lidt stødende, bare fordi jeg har krøllet hår betyder det da ikke at det ødelagt? Nå men det er ligemeget, så længe det virker hahha... det kalder de det åbenbart bare hahah) 

Min veninde Sarah, fik den her hårkur af min veninde Nicoline, og jeg har kun hørt godt om den, så siden den dag har den altså bare stået højt på min ønskeliste.. Derfor er jeg ekstremt spændt på at prøve den i mit eget hår. 

Som i kan så er hårkuren fra Aussie, og den kan købes for 70 kr. i Matas, hvilket jeg synes er en helt fornuftig pris. Udover det duften en dejlig frisk mynte-duft, som minder mig lidt om sommer. 

Er der nogle af jer der har prøvet AUSSIE's produkter? 

- Olivia 

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne høre, om du synes den er god når du har testet de, og vil du ikke også gerne lave et indlæg med hårfrisyrer til krøllet hår?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det vil jeg da meget gerne :)

      Slet