lørdag den 23. maj 2015

What to do on a sunday

For mig er søndagen, for det meste dagen hvor der skal slappes af og nydes, at man har fri. Når det endelig er, at man har tid, skal man huske at forkæle sig selv en smule. Herunder er mine 3 bud på, hvordan man kan få nydt sin søndag i fulde drag. 

En god start på dagen
Der er ikke noget bedre at starte dagen med en lækker morgenmad, og godt humør! I nogle af mine weekender laver jeg disse virkelig lækre og sunde pandekager. De tager ikke meget tid at lave, og de smager fantastisk! 

Find opskriften her

Selvforkælelse 
Indmellem den travle hverdag skal man huske sig selv, forkæle sig selv og bruge tid på sig selv. 
Gør dine negle fine, med en smuk neglelak, læs i modemagasiner og drik en lækker latte. 

Billede lånt af passionsforfashion.dk
Loppis 
Der findes ikke noget hyggeligere at spendere sin søndag på et loppemarked og finde gode kup til få penge. Og det er selfølgelig endnu hyggeligere hvis solen skinner. 

Så i morgen står min søndag på de overstående 3 ting Hvad elsker I at lave på en søndag?

- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også at gøre et ekstra ud af min morgenmad, og læse eller male (:
    Håber at du har en god pinse!

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis er så hyggeligt! Ilm, du må nyde pinsen :-)

      Slet