søndag den 5. juli 2015

My summer: Mallorca


Som skrevet tidligere har Olivia og jeg begge været på hver vores festival, nydt livet til langt ud på natten med musik og dejligt selskab. 

Så for mig og det også blevet tid til ren afslapning, og trække stikket ud. Jeg rejser nemlig til Mallorca i morgen i to uger med min forældre. Vi har besøgt øen mange gange (!! her tales der om 15-20 gange), boet flere forskellige steder på øen, så vi kender den ud og ind. Jeg kan ikke vente til at komme derned endnu en sommer, nyde varmen, den gode mad og den dejlige atmosfære! Der er virkelig bare noget specielt, ved den ø som ikke kan beskrives før man selv er der.  

Jeg vil prøve at se om jeg kan få opdaterer jer her på bloggen mens jeg er dernede. Men i er sikkert også ude og nyde det gode vejr! 

- Josefine 

2 kommentarer:

  1. Årh, Mallorca lyder lækkert! Du må have en god ferie!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det virkelig!! Mange tak og iligemåde ;-)

      Slet